OfficeObjects®Document Manager jest oprogramowaniem umo?liwiaj?cym pe?n? automatyzacj? obiegu dokumentów w organizacji. Rozwi?zanie pozwala na gromadzenie, kategoryzacj?, przechowywanie oraz wyszukiwanie dokumentów o dowolnej strukturze w elektronicznym repozytorium. Zapewnia sprawn? dystrybucj? dokumentów oraz rejestracj? ich obiegu. Dost?p do informacji okre?lony jest na zasadach uprawnie?, z mo?liwo?ci? jednoczesnej pracy wielu osób na tym samym dokumencie. Rozwi?zanie umo?liwia definiowanie, wykonywanie i monitorowanie dowolnych procesów pracy zgodnie z procedurami danej organizacji.
OfficeObjects®Document Manager doskonale nadaje si? do wykorzystania zarówno w ?rednich i du?ych przedsi?biorstwach, jak równie? w instytucjach pa?stwowych i samorz?dowych funkcjonuj?cych w otoczeniu spo?ecze?stwa informacyjnego. Przy pomocy rozwi?zania OfficeObjects®Document Manager oraz odpowiednio zdefiniowanych procesów obiegu dokumentów zarz?dzanych przez OfficeObjects®WorkFlow, mo?na definiowa? i nadzorowa? wykonanie zada? zwi?zanych z poszczególnymi dokumentami. Rozwi?zanie umo?liwia u?ytkownikom projektowanie dowolnych procesów przy pomocy graficznych narz?dzi modelowania. W zale?no?ci od specyfiki dzia?alno?ci organizacji mog? by? to procesy sprzeda?y, zakupu, obs?ugi sprawozdawczo?ci finansowej, obs?ugi korespondencji urz?dowej lub dowolne inne procesy zwi?zane z procedurami funkcjonuj?cymi w danym otoczeniu. Graficzne narz?dzia monitorowania pozwalaj? zapobiega? opó?nieniom i gwarantuj? skuteczn? kontrol? wykonywania zada?. Mo?liwo?? otrzymywania raportów z przebiegu i czasu realizacji procesów zainicjowanych przez wp?ywaj?cy do firmy dokument, umo?liwia skuteczniejsze zarz?dzanie zasobami organizacji.
OfficeObjects®Document Manager zapewnia skuteczne zarz?dzanie dokumentami elektronicznymi, wspiera proces ich gromadzenia i archiwizacji. Umo?liwia prowadzenie dziennika korespondencyjnego, pozwalaj?c na zast?pienie tradycyjnych, czasoch?onnych metod rejestracji korespondencji wygodnym, prostym w obs?udze narz?dziem. Oprócz rejestracji dokumentów, oraz wykonywania operacji
na dokumentach, rozwi?zanie umo?liwia raportowanie stanu repozytorium a tak?e zarz?dzanie kontaktami z pracownikami i kontrahentami poprzez przydzielanie dokumentów, kontrol? ich przep?ywu oraz sprawdzanie statusu wysy?anych (otrzymanych) dokumentów i zada?.
Dost?p do zasobów OfficeObjects®Document Manager przydzielony jest na zasadzie uprawnie? dost?pu u?ytkowników. Rozwi?zanie zapewnia kontrol? wykorzystania jego zasobów. Uprawnienia dost?pu odzwierciedlaj? zasady obowi?zuj?ce w strukturze organizacyjnej przedsi?biorstwa. OfficeObjects®Document Manager jest obs?ugiwany przez przegl?dark? internetow? i dzi?ki temu dost?p do repozytorium jest mo?liwy z dowolnego miejsca, niekoniecznie z siedziby organizacji.
Kategoria: Informatyka -> Wdra?anie systemów komputerowych
Rodan Systems SA |
|||||||
Ulica: | Pu?awska 465 | ||||||
Miasto: | Warszawa | ||||||
Kod pocztowy: | 02-844 | ||||||
Region: | mazowieckie | ||||||
Kraj: | Polska | ||||||
Telefon: | +48 22 6439208 | ||||||
Faks: | +48 22 6439210 | ||||||
|
|||||||
|
|||||||
Osoba kontaktowa |
|||||||
ImiÄ™ i Nazwisko: | Micha? Kowalewski | ||||||
Telefon stacjonarny: | +48 22 6439208 | ||||||